The real me!

Jag imiterar en ryss jävel med blont hår och världens blinbling räls som gled fram vid bardisken
i Turkiet när jag var där i höstas, han bara gled fram som vilken schtekare som helst liksom.
Helt naturligt! Och självklart spärrade han ut sina grottor (näsborrar) lika mycekt som jag gör.
Ja men, ungefär så här såg det ut iallafall! Enjoy! :thumbup:




PS.
HAHA, det här är min hobby, att immitera "blattar" och spärra ut näsborrarna som
förövrigt är min superonaturliga och omänslkliga kraft om ni så undrade varför jag
babblar om näsborrar helt plötsligt. (?)
Yes, I know. Jag är ett stort jävla frågetecken just nu! But that's how I like it :D
D.S

Och efetrsom att det inte funkar att lägga in flera klipp sammtidigt på min blogg,
så länkar jag till Vickans blogg HÄR! för där finns ett till klipp från min awzuum immitation :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback