Bloggpausen är över!

Nu är bloggpausen över för den här gången, hoppas jag...
Welcome to my crib again! :D

Ytterligare en läsarfråga som ska besvaras!
Anonym
om En sista läsarfårga:
Vad vill du jobba med när du går ut gymnasiet/högskolan? :)

Svar:
Jag vill (just nu iaf) jobba som fastighetsmäklare när jag gått ut gymnasiet.
Min tanke är att först resa utomlands till ex. USA eller annan turistort och jobba i ett år ungefär elelr bara upptäcka världen helt enkelt. Sedan ska jag läsa vidare till mäklare om jag fortfarande vill bli det. Thatäs my future! :D



Down on me - 50cent ft. Jeremih ♥

Kommentarer
Postat av: vickan!

Det är inte sant så jävla fin man kan vara.......... -.-!

MEn WOHO! Love your blog sweetheart ! :D <3

2011-03-14 @ 20:52:50
URL: http://minslagssyster.blogg.se/
Postat av: jenny

Kul att du har drömmar efter gymnaiset! Har också funderat på mäklare och ska absolut åka till usa elr nåt efter gymnasiet, ett år o bara chilla! (Y)

2011-03-16 @ 21:08:20
URL: http://jjennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback