Godmorgon.

Godmorgon allihopa! :D

Herre Jesus vad jag sov gott inatt, somnade direkt efter att jag kommit hem från Johanna.
Efter kalaset igår åkte jag, min syster och Sofia dit och spelade en massa roliga spel
och började även kolla på filmen "Crossroads" som Britney Spears spelar huvudrollen i :D
Den vart sjukt bra iaf, det lilla som vi såg då.

Om en stund tänkte jag och mammsen gå ut och gå en långpromenad,
och vid tre, efter att min syster spelat sin match, så åker hela familjen till "Bella Gästis".
Det är nog troligen världens mysigaste restaurang ute i Hunnebostrand.
Brukar alltid åka dit ett par gånger under somrarna och jag älskar det! :D




Förrätten... Så himmla god!

Efterrätten... Riktigt god limepaj!

Lite bilder från kalaset igår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback