Hej jag är sjuk hejdå.

Förkylningen kom med en smäll flygande ner från rymden och landade i min slemhinna.
Och efter ett tag trodde jag att jag skulle dö...
Lär ju precis som på en början av en novell, eller? :D haha...

Fick en rejäl förkylning i onsdags natt då vi hade lite filmmys hemma hos sofia.
Varför ska detta hända just nu, buhuhu :( Jag hatar att var sjuk.
Imorse hade jag även feber och ont i halsen och snoret bara rinner...
Världens frääschaste brud just nu! Fick iaf stanna hemmma och ta hand om mig själv idag.
Missar både det ena och det andra i skolan, men det får jag väl ta igen en annan dag.
Just nu är jag mer bekymrad över att det ligger 15 snytpapper på varenda bord golv och soffa.

Nu vet ni mitt tillstånd för tillfället, have a great Friday you guys! ♥




Lite söta bilder från i Torsdags när jag och min goa syster var helt sams om en grej...
Och själklart så var det jag som vann matchen som ni kan se... Hon var ganska så besegrad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback