Monday.

Hejsan! :D

Idag är det en helt vanlig Måndag och det är väl som det brukar vara alla andra måndagar.
Tråkigt att veckan har börjat, men ändå en kort dag som går snabbt förbi. :D
Imorse steg jag upp med tuppen, vid sex. Gick ut och sprang en stund,  (är jag dum i huvudet?.. JA!)
Och fyyyattans vad det var härligt efterråt, trodde jag skulle dö när jag kom in igen,
låg på golvet i typ 7 minuter och bara dog haha. Men det var riktigt gött efterråt iaf!

Skolan flöt på som vanligt och det gick bra. Det är en väldigt lugnt vecka denna veckan också.
Har bara musikprov på Onsdag och en Engelskaläxa tills på Torsdag som jag typ redan är klar med.
Just det... Badhuset på Onsdag också! Kan inte göra annat än att hata det.... :(
Men, men... Life is a bitch.



Lite sköna bilder från en helt vanlig promenad med the sniperdog!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-03-21 @ 18:13:02
Postat av: lovisa

allt bra idag?:)

2011-03-22 @ 16:12:09
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback