Flyger till Cypern inatt

Inatt kl 03 åker vi till Landvetter Flygplats och planet lyfter vid 06.30 mot Cypern om inga förseningar sker dvs. Reseväskorna står framme och är färdigpackade. Jag vill bara att tiden ska flyga iväg just nu, dagen har gått för långsamt. Jag vill att klockan ska vara nattetid så vi kan komma iväg till flygplatsen. Jag tycker att det är så härligt att vara på flygplatser, man får en sån härlig känsla och nu är det verkligen nära.
Detta blir nog sista inlägget eftersom jag bara ska ta det lugnt och dubbelkolla så att allt är med.
Ha det bra här hemma för ja ska iaf ha det bäst nere i Cypern! :D
Super excited inför Cypern! :D
De sista bilderna är från i Fredags på Köket då vi firade Sofia! :D

Kommentarer
Postat av: amanda

Ser ut som jag ska bajsa ner mig på andra bilden?

2011-09-28 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback