7 things you probably didn't knew

7 things you probably didn't knew about me:


Jag har gått i handboll - jag slutade för kanske 3-4 år sedan och gjorde typ 3 mål under mina sju år inom handbollen, haha pinsamt.

Jag föddes med en "missfärgning" i mitt vänstra öga - det är liksom en gul fläck i det ögat.

Jag har inte druckit läsk på över ett år - vet inte riktigt hur längesedan det var, räknar inte tiden längre men jag dricker bara ramlösa eller loka som kolsyrad dricka då, annars vatten, ibland mjölk.

Jag är en riktig slösa - så fort jag får mitt studiebidrag, födelsedagspengar, julklappspengar osv så gör jag slut på dem ganska kvickt. Borde bli mer ekonomisk men det är svårt hehe.

Jag har ett jättestort födelsemärke på låret - okej det kanske inte är worlds biggest men jag tycker det är stort och jävligt fult. Men, what to do? Kan tyvärr inte göra något åt det eftersom att det är ett så kallat "eldsmärke" som inte går bort som vissa andra födelsemärken gör.

Jag har haft en brosksjukdom i min fot - den har dock försvunnit nu och det var för ungefär ett och ett halvt årsedan jag fick reda på att jag hade den. Det var absolut inget allvarligt, hade bara ont i foten men det har gått över nu.

Jag vill, kan och SKA bli mäklare när jag blir stor - har velat bli det sedan jag gick i sjuan/åttan någongång och vill det fortfarande lika mycket. Ska försöka komma in på mäklarhögskolan efter jag gått ur gymnasiet.

Kommentarer
Postat av: bella

åå tack va snäll du är, du är också söt eve! :D

2012-04-08 @ 22:19:15
URL: http://bellaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback