lovely sunday


Ligger för tillfället i min gosiga säng med en jävligt varm vetekudde på magen, ja ni vet - lingonveckan hehe... Tagit en pronaxen nyss också så att jag förhoppningsvis kan få lite sömn inatt. Yep, life sucks... What to do?

Har iaf haft en underbar söndag. Var uppe i tid imorse och åkte till Torp Köpcentrum för att inhandla presenter till Fanny för att sedan åka ut och övningsköra för första gången. Det gick helt ok för att vara första gången, fick så många kärringstopp att jag inte ens kan räkna dem men det är sånt som händer... Eller, haha? Sedan fixade jag och min syster oss iordning och åkte ner till Fanny och överraskade henne och hade supertrevligt med härliga människor. Nu är morgondagens outfit (och hela veckans outfits) planerade iaf, haha so lame! Älskar att bestämma outfits kvällen innan, det har liksom blivit som en rutin för mig och ett plus är att jag slipper stressa med det på morgonen hehe. Tjöt tjöt, nu säger jag godnatt och så hörs vi imorgon!


Pretty girl rock - Keri Hilson

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback