q & a: / 2

Anonym  ([email protected]) om Tuesday / zip hood & leather pants
det är dom här inläggen du kan trycka in en eller två facelook också! :) då blir det en helhet som man annars kan sakna :) du är otroligt vacker iallafall :)!
Svar: Ja det är sant, har varit lite dålig på detta det senaste nu men jag har känt att jag inte fastnat på "close-up" bilder det senaste. Dock ska jag försöka bättra detta, rolgit att du/ni gillar det! :D och tack så jätte mycket!

hanna om Lite mer mmm i livet:
Är det någon skillnad på minikeso och vanlig keso? :)

Svar: Japp, mini keso är mindre procents fetthalt eller hur man ska säga, dock tycker jag att mini keso är så mycket godare än vanlig keso, mini keso är liksom inte lika hård och tråkig i smaken hahha, jag har inga bra förklaringar dock.. men mini keso ses väl som snäppet nyttigare också! Goottt är det iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback