Q & A: / four

Elin om four cute tops:
Var kommer de ifrån? :)
Svar: 1:a kommer ifrån Nelly.com, 2:a kommer ifrån Lindex, 3;dje kommer ifrån H&M och 4;de kommer också ifrån Lindex!
Anonym om TRÄNING PÅ g:
använder du brun utan sol i ansiktet eller varför är du så fint brun? Sminkar du dig eller går du utan för du ser så naturlig ut? Svara jättegärna som inlägg!! :D
Svar: Ja jag har börjat använda det nu när jag har köpt en ny, köper den från Åhléns för det är den bästa tycker jag! Jag tar typ brun utan sol när jag känner mig blek kanske max 3 ggr i veckan fast inte varje vecka eller vad man säger. Ibland behöver jag inte ta puder över för jag får så mycekt färg at Brun utan solen, annars brukar jag endast använda solpuder som bas eller vad man ska säga, så att jag inte ser så blek ut. Tack! :D


Anonym om Instagrammers / followme:
vart har du köpt linnet? =)

Svar: Om du menar det vita så är det från en affär i göteborg som heter Chelsea, om du menar det svarta med tryck på så är det ifrån Bikbok.

Emma om hair makeover / before & after:
Grymt fint!!!jag tycker du ska ha det så här och kan du inte byta header nu när du har platt hår?? :D
Kram!

Svar: Tanken var den att jag egentligen bara skulle ha platt hår i några dagar som en variation eftersom jag brukar ha krulligt hår. Och jag trivdes somfan i platt hår så jag kommner fortsätta att börja variera mig lite ibland och platta det men för att inte slita det allt för mycket så kommer jag för det mesta att ha mitt naturliga eftersom att jag aldrig skulle orkat platta mitt hår efter varje gång jag duschar då det tar tid och sliter somfan på mitt hår. Men tack så mycket!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Var det längesen du köpte den vita toppen från chelsea?

2012-07-15 @ 09:43:34
URL: http://lkallqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback