this day sucks



Eftersom att sweden har haft lite PMS det senaste så har detta förstört my day... 20 grader i mars och snö i april, hmmm..... Idag har jag iallafall inte gjort ett skit, gick upp och duschade osv i morse, sedan har jag nördat framför datorn och vart med pappa och handlat. Har ingen större lust till att ens gå utanför dörren idag pga. vädret men får helt enkelt se vad som inträffar under kvällen.

Just nu sitter jag som ett fetto i min fåtölj och har snart käkat upp mitt påskägg i brist på något annat att göra, dock är det väl middag om nån timma, yeey! Det blir tacopaj, mumma



Kommentarer
Postat av: viccan

men sjukt snygg !

2012-04-06 @ 17:28:28
URL: http://viccan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback