Q & A

går du inte i skolan?!
 
Svar: Jo det gör jag, började i måndags men vår klassföreståndare skulle inte vara där idag så då fick vi ledigt idag, men schemat och de riktiga lektionerna drar igång på torsdag, alltså imorgon.
 
Anonym Om: today's breakfast
Måste bara fråga en sak, du verkar ju äta nyttigt och träna mycket och du är verkligen fin! hur lång är du och hur mycket väger du? svara gärna som inlägg, bra blogg btw!
 
Svar: Tack så mycket! Jag har alltid perioder när jag är nyttig, mindre nyttig, jätteonyttig, tränar mycket, tränar lite osv. Nu har jag börjat ta träningen mer seriöst och gymmar fyra ggr i veckan plus att jag ska försöka hinna med minst ett annat pass på friskis, vilket kommer bli fannys fuegopass. Men när läxor, prov och uppgifter drar igång på allvar tror jag dock att jag kommer behöva skära ner på hur mycket jag tränar eftersom att jag har väldigt lätt för att bli stressad när det är för mycket på en pch samma gång, men jag ska försöka få håll på båda sakerna!
Jag är ungefär 1.65 tror jag och jag har ingen aning om vad jag väger, hatar vågar och går efter hur kroppen förändras istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback