Carvings / hunters & scarf

Åååååh detta är ren kärlek. Jag vet precis vad jag ska köpa när jag får pengar från försäkringskassan (vilket är snaaart). Ett par matta grå/svarta hunter stövlar, vita huntersockar och/eller leopard hunter sockar samt en helt underbar ester elenora sjal - har suktat efter dessa ting så jäkla länge men problemet har tyvärr legat på den ekonomiska fronten då jag endast lever på det kära studiebidraget. Längtar ihjäl mig! Ska ut till torp till veckan och pröva dessa snyggingar, so happy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skall du få pengar frrån försäkring kassan?:D btw.. nice blog

2012-02-06 @ 02:41:55
Postat av: Linnea

Jag har sådana hunters som du pratar om. Dock köpte jag mina för två år sedan :D hihi jag har ester sjalen i leopard också. den är gryyymt snygg :D love it

2012-02-06 @ 14:27:02
URL: http://linneaelize.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback