Q & A: / what shoes do I wear?

sara om Tuesday / blue shirt with stripes:
hej snygging! du har alltid så underbart snygga outfitd, men varför får man aldrig se vad du matchar för skor till? skjulle vara kul o se! o speciellt, vad har du för skor till skinnbyxorna nu på vintern? puss på dig
Svar: Hej på dig! :D Jo det är så här att jag oftast tar mina outfits inomhus och då är det väl av ren lathet att jag inte tar på mig mina skor i guess... Jag ska bli bättre på det! Dock har jag inga märkvärdiga skor. Nu på vintern använder jag bara två par skor, ett par vanliga boots från Dinsko eller mina gummistövlar med fina detaljer från Bianco. Till mina skinnbyxor matchar jag med mina boots från Dinsko eller klackskor ifall jag ska på fest eller liknande. Jag önskar dock att jag hade fler par skor att matcha mina outfits med men jag väljer att lägag pengar på annat istället... Till sommaren är det ju enklare att bara dra på sig converse, tygskor eller klackskor. Hoppas du blev nöjd med svaret! :D
Mina boots från Dinsko (på bild: när dom var nyinköpta)


Här är en bild på de detaljerade gummistövlarna jag har, dock är denna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback