Q & A: x2

sofffffi j  ([email protected]) om Yesterday / 9 pics:
evvvve, vart har du köpt kavajen? och hur mycket kostade den?? puss på dig mitt smultron :D <3
Svar: Hej sofffeee! :D Jag köpte den på H&M för typ et och ett halvt årsedan, men jag har sett liknande där igen, det är typ leopard inuti oså som det är på min :D Den kostade 399 kronisar! Puuuusssss


hanna om I'm holding on to that feeling:
Älskar verkligen dina outfits men saknar att du inte skriver var dina plagg kommer ifrån och om de är nya eller ej. Skulle uppskatta detta super mycket! Lägg upp mer tips på outfit från din egna garderob. Tack på förhand!
Svar: Jag ska bli bättre på detta, och har försökt tänka på det nu den senaste veckan, hoppas det blir bra! :D


Kommentarer
Postat av: L I N N

Helt klart!

Nja, men jag lever! :D Allt bra med dig själv ?

2012-02-25 @ 19:35:15
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback