Thoughts from me


Vill bara meddela er allihopa att jag är inne i en liten stressperiod, vet inte riktigt vad som är upp och ner längre känns det som. Det har varit otroligt mycket grejer som ska göras nu det sista, dels jävligt mycket plugg i skolan innan lovet, det är inlämningar hit och dit och redovisningar och läxförhör. Idag känner jag mig helt jävla okontaktbar pga av all jävla stress, och min kropp vill inte heller sammarbeta med mig nu när jag är så stressad hela tiden... Träningen ger ingenting och det känns heller inte som om sömnen ger någonting. Jag kan liksom vara hur trött som helst men ändå inte somna pga något som jag inte har den blekaste aning om. Men annars är livet jävligt bra just nu, jag får helt enkelt försöka ta mig samman och lugna ner mig... Men det är sån jag är, jag är en stressad person och jag stressar väldigt lätt upp mig för onödiga ting. Jag ska försöka göra tid för bloggen så mycket som möjligt, men ni får ta det som det kommer helt enkelt. Jag bloggar när jag har tid, lust och ork! Dock är detta inte ett sätt att säga att jag tar bloghgpaus för det gör jag inte, utan jag ville bara skriva av mig lite, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback