Wednesday / zip hood

Idag har jag på mig min tuffa cardiganväst från Carlings och mina svarta höga jeans
Sträckte axeln imorse när jag var på lektion, och fyyy vad ont det gör när jag lyfter den åt ett speciellt håll. Får änna ligga i min säng med varma kläder och titta på Nickelodeon, jag anser att det är de enda som hjälper, haha. Smörjde dock in axeln med Zon förut så jag får hoppas att det blir bättre snart. Åååh jag som hade sett fram emot att gå på ett jättebra pass på Friskis&Svettis idag, men nej det får bli att vara hemma och rehabilitera sig. (Tur att jag hann fota outfit bilder imorse innan jag gick till skolan)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: himla kul att du är med & tävlar i Dagens Blogg tävling hos mej! :)

vinnarna dyker upp mellan 19:30-20:00 (idag 25/1) :)

lycka till!

http://annaalicious.blogg.se

2012-01-25 @ 17:17:21

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback