Q & A

Hanna Om: Breakfast
Hur får du motivationen till att springa, tycker att det är så tråkigt. Har du några tips? och hur man som nybörjare kan få igång springandet? :)
 
Svar: Hej! Jag brukar inte vara den som har värsta flödande motivation och energi, men just på sommaren så "blir jag sugen" på att gå ut och springa/powerwalka mycket och ofta. Hatar att träna på vintern över huvudtaget för jag känner mig inte alls sugen på att träna då och då blir det bara som om jag "måste" träna. Men jag vet inte om jag har några bra tips eller några tips alls. Ge dig fan på't bara, vill du börja springa så gå ut och gör det, ha med dig bra peppande musik i öronen och börja lugnt. Jag tycker att det är jättebra att gå powerwalk först som en "uppvärmning" i ungefär 40 min och sedan börja jogga långsamt så orkar du mer eftersom att du redan är uppvärmd!
 
Pitbull - Get It Started (Official Lyric Video) ft.Shakira

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback