Q & A: / white lace dress, shoes & blazer

Såg att det var en del som undrade vart jag köpt mina klackskor och min klänning som jag hade på mig i torsdags då det var studentfirande här i Uddevalla. Klänningen köpte jag i Cypern i en liten affär med allt möjligt i, men har seett att fler har haft likadana här i Uddevalla/Göteborg, så jag antar att man kan köpa liknande här någonstans men vart vet jag inte. Klackskorna köpte jag till min skolavslutning i nian (alltså förra våren) på Bianco Footwear på Torp Köpcentrum.

Såg också nu att någon undrade vart kavajen var ifrån. Den är köpt på H&M för två årsedan tror jag(?). Jag tycker att H&M har jättefina kavajer och det finns säkert liknande kvar där, de får ju in nytt helatiden och kavajer brukar inte vara så svårt att hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback