Q & A: / 16:18

Anonym  ([email protected]) om Thursday / american scarf:
hallå! älskar din blogg och dina kläder! men kan du inte ta lite mer "close up" bilder? asså lite närmre ifrån ansikte till mage så man får en bra look på både kläderna och sminket! du kan ju göra det med dagens outfitt kanske? älskar det linnet! keep up the good work!
Svar: först och främst, tack så jätte mycket! :D Men förstår inte riktigt vad du menar med mer close up bilder, det känns som om det är det ända jag tar typ. Tar ju massa close up bilder och lägger ut hela tiden, kolla i arkivet eller bläddra längre ner i bloggen eller något. Om ni vill att jag ska lägga upp hur jag sminkar mig eller vad jag använder kan jag göra det men det är inget märkvärdigt egentligen, men om ni tycker det är kul att veta så kan ja göra det! :D
Anonym om q & A: / stuff:
mår du inte dåligt när du äter så lite? vad äter du egentligen typ?
Svar: vet inte om du är seriös eller inte, men vad har det inlägget du kommenterade med mat att göra? Jag äter normalt mycket om inte för mycket av godsakerna ibland så ja vet inte riktigt vad du menar.... hehe.
♦ Jag äter ALLTID frukost och då äter jag typ ett ägg och müsli eller en knäckemacka
♦ Till lunch äter jag det som serveras i skolan
♦ Sedan äter jag den maten som finns här hemma när jag kommer hem, typ vanlig husmanskost och om det inte finns nån färdig mat så gör jag lax eller så tar ja en frukt tills maten är klar typ.
♦ Sen äter jag  väl nån macka eller frukt till senare på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA "om det inte finns någon man klar så steker jag en lax eller tar en frukt" hahahahaha du bottnar ju fan halva skafferiet

2012-03-31 @ 13:34:50

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback