Fri från skolarbeten / goda gärningar

Alltså dagen idag har varit minst sagt bra. Det var en kort dag i skolan idag då vi slutade 12.30, samhällskunskapsprovet gick riktigt bra och min grupp blev även klara med vår redovisning som ska redovisas på måndag v.23, så himla skönt att man kan bocka av en grej efter en annan hela tiden nu. Snart är alla skolarbeten helt klara och jag är fri från allt vad prov och inlämningsuppgifter heter, iaf på ett tag.


Nu till min poäng med inlägget. När jag var på bussen hem från skolan förut idag så var det ett helt dagis som gick på bussen och de flesta platserna blev upptagna, och vid ett "fyrasäte" så satt det ett äldre par som hjälpte en annan otroligt söt och snäll liten tant genom att ge upp deras platser till henne och hennes vännina. Och jag blev så jäkla rörd och fick nästan en gråtattack. Tycker det är så himla fint när andra människor hjälper gammalt folk och man verkligen ser hur glada och tacksamma de blir. Så där var jag med världens leende på läpparna och gråtfärdiga ögon, hahha call me lame men jag blev så sjukt rörd. Detta fick mig på otroligt bra humör trots att vädret är skit och det började regna förut. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback