Goodmorning sunshines!

Idag är det torsdag, skärtorsdagen in fact. Ligger kvar i sängen men ska strax gå upp och käka god frulle som el päron har fixat. Ska bli hur gött som helst! Idag händer nog inget speciellt, ska kanske vara med ett par vänner men vet som sagt inte planen än. Nä. nu ska jag ta på mig mjukiskläder och gå upp och käka frulle. Vi hörs.

Edit: HAHAHAHHAHAHAH, fan vad efterblivet! Klart det inte är skärtorsdagen hahah, jag vet ju att det är kristihimelfärdsdagn... Skyller på att det var morgon och att jag vaknat på fel sida höhöh... Ber om ursäkt för mitt blonde moment folks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skärtorsdagen.. hmm är inte den på påsk!

2012-05-17 @ 15:31:25
Postat av: Anonym

det är inte skärtorsdag du! :)

2012-05-17 @ 18:20:52

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback