Q & A: / 2

felicia om Wednesday / white blazer:
är lite nyfiken, så ställer lite frågor
har du pojkvän?
vad väger du? du har as snygg kropp
dina bästavänner är?
favorit affär är?
du handlar kläder för ungefär?
pusss

Svar: Hej Felicia, är seg på att svara på kommentarer hehe sorry for that. Gör oftast bara mobilbloggar så det är därför... men tänkte svara nu! :D
1. no boyfriend

2. skriver gärna inte ut det då jag hatar att väga mig osvosv... Men tack så hjärtligt, det väärmer!
3. Amanda jonsson (min tvillingsyster) och sofia närbo (min granne)
4. Har inga speciella favoritaffärer, köper i lite olika som gina, hm, bikbok, chelsea, lindex typ.
5. får endast mitt studiebidrag vilket är 1050 eller ngt, men lägger alltid undan typ 200-300 varje månad av dom pengarna så då blir det väl kanske 700-800 som jag lägger på bla. kläder och mat!




Anonym om 13:25:
Vad duktig du är! :) hur får du motivation till att träna? Har du något tips på bra bloggar? Vilka läser du? Du är skit fin tjejen :)

Svar: har egentligen ingen bra motivation alls, jag har alltid mycket bättre motivation under sommarlovet typ hahha men nu är jag sötsugen hela tiden och vill bli av med det men det är svårt tycker jag. Tack så mycket!! :D
men när jag väl har motivation så är det väl för att jag verkligen bestämt mig för att jag vill! :D
jag läser massa bloggar, de jag läser dagligen (läs flera ggr om dagen) är:

www.nattstad.se/misshagen
www.mollyrustas.se
www.kenzas.se
www.elinmyname.blogg.se
www.filippall.blogg.se
www.bellapellas.blogg.se
www.carter.myshowroom.se
www.dessies.se
www.secondstore.blogg.se

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

har du hittat på mycket nu hittils under denna härliga långhelg? :)



PS; glöm inte delta i helgens sweetie! :D

http://fotokobran.se/2012/may/helgens-sweetie.html#comment

2012-05-18 @ 23:18:51
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback