there are so many things to smile about


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Jag har full förståelse, HAHA! Jag hade faktiskt kunnat skriva precis samma sak för två - tre år sedan. Jag tar förmodligen åt mig just för att jag sitter i skiten och vet vilket helvete det är, jag blir lite arg när människor använder begreppet "anorexia" som om det vore ett fysiskt tillstånd, en diet eller liknande då det i själva verket är en psykisk sjukdom som ofta drar med fysiska svårigheter. Jag kan nog hitta hur många motargument till det citatet som helst, HAHA :( Men samtidigt förstår jag ju varför man skriver så, meningen berättar ju väldigt väl hur frisk man är, vilket är fint :')

Och självklart är anorektiker hungriga! Det är ofta själva hungern man VILL utsätta sig för, jag som brukade hata känslan av att vara hungrig började njuta av den, när magen kurrade och det svartnade framför ögonen såfort jag reste mig.

Jag tycker heller aldrig att man bör säga att "Jag kommer aldrig bli sjuk i anorexi, bulimi" eller vad det nu kan vara.. För vem som helst kan hamna där, vare sig man vill eller inte, det är ingenting man bestämmer själv lixom :(

Kram på dig! :)

2012-05-07 @ 20:57:52
URL: http://cherrybiotica.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback