If you wanna know

  • Du heter: Evelina Jonsson
  • Smeknamn: Eve eller Skrattet
  • Låt som när du är ledsen sörjer till? Finns två låtar, den ena grinar jag typ så fort jag lyssnar på den, "you found me - The fray" och "world cry - Lloyd"
  • Beroende av: Min kära iphone (har ju hela mitt liv där typ), Instagram förstårs
  • Vem behöver du mest just nu: Ingen speciell, behöver bara bra människor runt mig
  • Vad tror folk om dig? Inte en jävla aning om jag ska vara helt ärlig
  • Stämmer det? -
  • Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår typ hehe
  • Vad säger du för att imponera på någon? Känner inte att jag behver imponera på folk men jag drar väl till med något "otroligt roligt" skämt och drar till en sjuhelvetes wierd pose haha
  • Hur imponerar man på dig? Genom att bry sig och finnas där
  • Brukar du skratta för dig själv? All the time
  • Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ha ha
  • Var bor du? Hemma hos mina föräldrar på Hovhult då jag bara är 16 (snart 17 år)
  • Trivs du där: Ja det gör jag, skulle dock vara härligt att bo nära havet nu på sommaren
  • Äger du några converse: Nej faktiskt inte, haha aldrig orkat lägga pengar på converse
  • Sprit, cider, vin eller öl: Brukar inte dricka så ofta, nån gång ibland och då är det allt från sprit och öl till cider och vin men det jag föredrar mest är väl öl då
  • Brukar du bli för full: När jag dricker sprit JAAA!
  • Vad har du för mobiloperatör: Tele2
  • Är du allergisk i mot något: Nix
  • Har du haft sex idag: If you have to know, nej!
  • Nästa mål i ditt liv: Gå ur gymnasiet
  • Hur svarar du i mobilen: "Hej, det är Evelina" eller "Hallå"
  • Vem ringde du senast? Min syster
  • Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon svarade inte, haha forever alone
  • Antal timmar sömn inatt: sex och en halv timma
  • Sov du ensam: Ja, forever alone igen haha
  • Brukar du komma i tid: Klarar inte av att komma försent haha, så till skolan osv kommer jag alltid minst 20 min innan vi börjar. Kan hända att man kommer hem lite senare än planerat ibland
  • När mår du bra: När jag har gjort något bra/meningsfullt eller när jag har bra hårdag, sminkdag, kläddag osv haha
  • När blev du fotad senast: Vet inte, blir fotad hela tiden här hemma då min kära mor tar kort på allt och inget
  • Hur känner du dig nu: Uttråkad, lite hungrig, trött och ännu mer uttråkad
  • Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt, Jeansfärgade kläder, haha ingen aning lite allt möjligt
  • Vad tycker du om fötter: Ingen åsikt haha, de är väl söta eller något
  • Vad saknar du: Tålamod
  • Hade du en bra kväll igår: Helt okej, gjorde inte så mycket. Kollade på en liten dansuppvisning
  • Favorit dryck på morgonen: Kaffe eller vatten
  • Rakar du benen: Nej jag låter det växa så att jag sedan kan fläta dem, ja jag rakar mina ben haha
  • När brukar du oftast gå och lägga dig: Hoppar i säng vid elva men somnar inte förän 12--12:30 numera
  • Är du blyg? Nej det kan jag inte riktigt säga att jag är
  • Sysslar du med någon idrott: Nej, går på gym, jympa pass, danspass, powerwalks, jogginrundor ska det bli mer av nu till sommarn
  • Vill du hellre ha mail än brev: Ja, mycket smidigare
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det går väl
  • Har du spytt offentligt: Hahaha ja tyvärr, fylla
  • Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: K-NULLA, RUNKA, äta som en häst och hur onyttigt som helst, raka av mig håret typ
  • Är du nöjd med ditt liv: Ja för det mesta
  • Är du bortskämd: Nej, beror på vad man jömför med
  • Vad gör du i morgon: Går i skolan och tar sedan helg, ska åka och kolla på en bal på min förra skola
  • Vad är det värsta du vet? När man tror att man känner någon bra,och så visar det sig att den är en helt annan person eller när man planerar något och att det sen i sista sekund inte blir av. Eller att inte veta vart jag har människor i min omgivning
  • Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Helt olika, beror på hur mycket pengar jag har
  • Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Beyonce helt klart. Snygg, klok, duktig, ambitiös, generös
  • Vad längtar du till? 15 juni, då det blir sommarlov och när jag börjar jobba
  • Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det antar jag
  • Vad använder du för shampoo? Det som finns i duschen, brukar bli Tresemé eller Schwarzkopf
  • Vad är det finaste du fått? Oväntade sms som man bara sitter och ler åt
  • En speciell dag du minns: hela sommaren 2010, de hände så mycket grejer då
  • Hur gammal är du: 16, 17 år 20 juni
  • Tycker du om någon just nu: Jag tycker om många just nu, alla mina vänner och familj
  • Om fem månader: Går jag nog i skolfanskapet igen
  • Du samlar på: Negativa tankar haha
  • Gröna eller röda äppeln: GRÖNA, granny smith ska märket vara!
  • Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på situationen, någon utav mina närmsta kompisar
  • Gillar du golf: Har aldrig spelat förutom minigolf då
  • Vilken tid gick du upp idag: kl 07.00
  • Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
  • Har du strumpor på dig nu: Nej hehe
  • Är det okej att gråta: Ja absolut, gråter för allt och ingenting
  • När grät du senast: Typ igår, glädjetårar
  • Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara och resa
  • Bär du glasögon eller linser: No
  • Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
  • När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika, ofast kl tio
  • Har du piercing: Fem i öronen och en i naveln
  • Vill du gifta dig: Nån gång tror jag
  • Vill du ha barn: Ja det tror jag allt
  • Solar du ofta: Nu har jag börjat sola, men solar när jag har lust och tid
  • Är du bra på att laga mat: Hyffsad housewife hehe
  • Är du flygrädd: Lite kanske
  • Hur vig är du: HAHA, try me? Jag kan om jag vill
  • Är du musikalisk? Lite kanske
  • Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
  • Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry Half Baked
  • Tror du på ett liv efter döden: Nej
  • Tycker du om sushi: Never tasted
  • Vad äter du helst när du ser på film: Fruktsallad eller om jag är godis/chips sugen så äter jag det
  • Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
  • Har du tandläkarskräck: Nej
  • Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgonmänniska
  • Vilken ögonfärg har du: Alla möjliga färger plus en gul/brun fläck i ena ögat
  • Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja alldeles för många gånger
  • Biter du på naglarna: Nej
  • Röker du: Nej
  • Hur ofta tränar/motionerar du: Periodvis, försöker gå promenader 2-3 ggr i veckan iaf, plus friskis när jag har tid och lust, väldigt olika men i genomsnitt 3 ggr i veckan
  • Senaste låt du hörde: My time - Fabolous Ft. Jeremih

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback