Q & A: / ...

Anonym om Carvings / hunters & scarf:
varför skall du få pengar frrån försäkring kassan?:D btw.. nice blog

Svar: Jo det är så här att jag har ett väldigt fult ärr mitt på mitt vänstra kindben typ och detta blev efter en operation som jag gjorde för två år sedan. Jag hade en cysta mitt på kinden som jag vara tvungen att ta bort så det blev ett väldigt fult ärr enligt mig efter detta då. Och eftersom att det nu i februari gått två år så får jag pengar från försäkringskassan. ;)


Ja ni ser ju själva! Det fula röda ärret på kinden!


Fint Motiv om Monday / facelook:
Va har du för kamera?
Fotar du mycket förutom dig själv i spegeln? :P


Svar: Min mamma fotar väldigt mycket och hon äger två olika systemkameror. En D90 och en D40 och jag brukar använda D40:n när jag exempelvis tar outfitbilder. Njae, jag fotade mer förr men jag har inte riktigt det intresset längre, och isåfall så är det roligare att gå ut och fota oliak motiv och växter eller människor på sommaren.


Anonym om Enjoy:
Vart kommer den vita bustiern/korsetten ifrån?:)

Svar: Om jag inte minns fel är den ifrån H&M, dock hittade jag den på en annan blogg så jag antar att det var ett tag sedan den personen köpte den.


mr frank  ([email protected]) om Vill du tjäna pengar på din blogg? / klick klick:
Whats in it for me?
Får man en kram om hjälper dig klicka på annonserna?;)
Hoppas du får ihop lite slantar!:)

Svar: Jo det är såhär att om man klickar sig in på Adsettings-bannern som ligger ovanför min header så kan du också tjäna ihop lite kosing. Bli medlem och sedan är det bara att reklamera det i din blogg och få folk att klicka på dina länkar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback