Q & A: / personligt tips; EDIT

Det du ;) om Q & A: / Personligt tips:
oj det kom fram lite dåligt nu när jag läste det igen (kom inte och säg att kurvor är dåligt) det jag mena är att när du skriver att du går runt och mår dåligt över din kropp så kan jag inget annat än att skratta och fundera om du verkligen var seriös?, eftersom du inte har något att må dåligt över!! och det värsta är att det faktiskt finns folk som är så överviktiga så de inte ens kan ställa sig upp! så skriver du att du har "mycket kurvor"!! om det inte skulle vara så sent så skulle jag banne mig komma till dig och ge dig en örfil och be dig och skärpa dig! jag såg bilderna du la upp på dig i tränings shorts... och du säger att du behöver träna på dina lår... phhh
Du är en kvinna på toppklass en riktig 11/10 poängare! jag hoppas att denna kommentar motiverar dig i framtiden! för att jag antar att det även är träningen som gör att du är så snygg som du är! keep up the good work! peace an love <3 / hemlig beundrare

Svar: Asså förlåt, men jag har nog också formulerat mig dålgit från början för jag menar inte heller att jag mår dåligt över min kropp så... utan innan jag gick ner i vikt mådde jag väldigt dåligt över min kropp men nu är det mer att jag liksom tränar för att det är kul och för att jag har lust plus att det är bra at träna. Och ja jag vill bli lite fastare men ja planerar aboslut inte på´att rasa i vikt på något sätt. Utan några kilon skulle inte skada att tappa så att säga. Och ja herregud jag vet att det finns hur mycekt folk som heslt som är överviktiga på riktigt. Men det i min blogg handlar om mig, och bara för att det finns människor som är mycekt större än mig så måste jag ju få gå ner i vikt eller bli fastare om jag vill. Jag tycker att jag har lite för mycket överflöd lite överallt men jag säger inte att jag är tjock utan jag är kurvig och det vet jag men jag vill va lite fastare och då kommer jag "se till att bli det" (förstå mig rätt) Och jag tycker inte om mina lår, det gör jag inte, men det är något ja accepterat men vill ändå förbättra dem så att säga. Och ja, jag blir motiverad och helt överlycklig av det du skriver och tack så jättemycekt verkligen!!!



Anonym om Q & A: / Personligt tips:
LCHF kan bli väldigt farligt tillslut, står jättemycket om det nu för tiden. Också om du väljer den metoden så bör du skita i att äta kolhydrater i resten av ditt liv och fortsätta med metoden tills du där. Kolhydrater är något som man måste äta. Men som sagt, läs lite om det, kan bli väldigt farligt. så kan det vara! :)

Svar: Ja använder inte LCHF metoden på heltid om man kan uttrycka sig så, utan när ja var större så åt jag nästan inga kolhydrater utan mer fett istället... jag åt typ lax, blomkålsmos, grönsaker, keso osv... jag använde inte metoden till överdrift utan bara under en period då jag ville gå ner i vikt sedan började jag äta lite mer kolhydrater och nu äter jag som vilken annan tonåring som helst bara det att jag tränar ganska mycket, men för tillfället äter jag inte så mycket kolhydrater nu heller utan bara lite kolhydrater varje måltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback