Q & A: / personligt tips

Det du ;) om Personligt / tips:
jag tappa helt seriöst hakan när jag sitter här och läser att du vill bli slankare, smalare och "fastare"!!! du kanske inte vet om det men du har nog den snyggaste, sexigaste och proportionella kroppen jag någonsin har sätt!! otroligt förförande ögon, fylliga läppar, riktigt sjyst hylla, perfekt kurva på kroppen och en riktigt tight rompa som grädde på moset, att du ens får in tanken i ditt huvud att du vill bli smalare för att se bättre ut i andras ögon strider mot hela syftet att förbättra, något som är så nära perfektion och bara göra det sämre med att banta förstår jag inte, tro inte att jag tycker det är fel att träna! nej Träna ska man göra så mycket som man kan! det Är både bra för kropp och själ, men kom aldrig och säg att kurvor är negativt! Se bara på beyonce, nicki minaj, scarlett johansson och många många många mer! Några av de sexigaste och framgångsrika kvinnorna i världen har kurvor för att det är både nyttigt och sexigt! Träna ska man göra för att må bra och se bra ut! Och att kunna använda revbenen som en jävla gurka instrument är inte sexigt! Vänd dig om och använd röven som en bongo trumma istället ;) peace and love hemlig beundrare <3


Svar: För det första tack så jätte mycket, blev riktigt glad! Själv tycker jag att jag behöver jobba lite med mina lår, höfter, mage och armar och bli liksom fastare överallt! Jag har aldrig varit smal och kommer aldrig bli det heller eftersom att ja inte har dem benstommarna osv. Men jag gillar ändå att vara "kurvig" eller vad man ska säga, dock vill jag bli fastare, dels därför jag tränar men självklart tränar jag för att må bra och för att det är kul också!


Grejjen är den att ja vet inte om du missuppfattade det jag skrev lite, för jag ser inte som kurvor som negativt alls utan jag tycker det är skitsnyggt och beyoncé är ju min idol så (a)... och jag menar inte att man ska banta med det jag skrev heller. Utan jag ville bara förmedla att om man vill gå ner i vikt så är det en bra metod (har själv gjort den och den har hjälpt mig jättemycket, jag har gått mycket i vikt sen en tid tillbaka och det är jag jävligt glad över, att jag liksom tog tag i det). Det är jätteviktigt att äta regelbundet, och då menas det med att även om man inte är hungrig då det gått 4-5 timamr sedan man åt sist så ska man öta något ändå för annars förstör man ämnesomsättningen. Och vatten är en självkarhet att man ska dricka istället för mjölk, läsk, obóy och juice osv. Plus att när man är kurvig/mycket former osv pch man vill förminska magsäcken och bli lite mindre/fastare så är det en jättebra metod att inte äta kolhydrater, utan bara proteiner, mer fetter som typ grädde men också då bra fetter och t.ex. keso istälelt för kolhydraterna då. Detta kallas även LCHF-metoden (low carb high fat). Det funkar iaf på mig eftersom att kolhydraterna ofta sätter sig på höft och lårparti även rumpan och magen osv.


Ett exempel på en riktigt bra LCHF-frukost (bra frukost överlag till alla egentligen)
Bacon, ägg/omellet och grönsaker

I hope you got my point! Tack så jättemycket åter igen :D



Stefan Nilsson om Personligt / tips:
Det absolut viktigaste och lättaste man kan göra är att byta ut all sin dryck mot vatten, precis som du nämner. Vatten släcker törsten bättre, är nyttigare och innehåller 0 kalorier! Dricker du cola eller juice så är det inte ovanligt att du har 45 kcal per dl. Det innebär att bara i ett glas så har du 90 kcal. Dricker man sedan 5-6 glas juice om dagen så är det över 500 kcal!


Så - utan att behöva tänka särskilt mycket så kan man komma ganska långt endast genom att byta ut all sin dryck mot vatten


Svar: Ja eller hur, visst är det så. Du har så rätt så! Man kommer långt genom att bara byta ut drycken till vatten, jag tycker även att man kommer riktigt långt genom att byta ut kolhydraterna mot fetter och sallad osv också! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

LCHF kan bli väldigt farligt tillslut, står jättemycket om det nu för tiden. Också om du väljer den metoden så bör du skita i att äta kolhydrater i resten av ditt liv och fortsätta med metoden tills du där. Kolhydrater är något som man måste äta. Men som sagt, läs lite om det, kan bli väldigt farligt. så kan det vara! :)

2012-01-12 @ 22:23:42
Postat av: det du ;)

oj det kom fram lite dåligt nu när jag läste det igen (kom inte och säg att kurvor är dåligt) det jag mena är att när du skriver att du går runt och mår dåligt över din kropp så kan jag ingett anat än att skratta och fundera om du verkligen var seriös?, eftersom du inte har något att må dåligt över!! och det värsta är att det faktiskt finns folk som är så överviktiga så de inte ens kan ställa sig upp! så skriver du att du har "mycket kurvor"!! om det inte skulle vara så sent så skulle jag banne mig komma till dig och ge dig en örfil och be dig och skärpa dig! jag såg bilderna du la upp på dig i tränings shorts... och du säger att du behöver träna på dina lår... phhh

Du är en kvinna på toppklass en riktig 11/10 poängare! jag hoppas att denna kommentar motiverar dig i framtiden! för att jag antar att det även är träningen som gör att du är så snygg som du är! keep up the good work! peace an love <3 / hemlig beundrare

2012-01-12 @ 23:53:08

Kommentera inlägget här snygging! ♥:

Ditt Namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback